subota, 9. ožujka 2013.

Izgubio vjeru u psy-trance, ali ne u prirodu i trance festivale


Psy-tranceri imat će nekoliko vrlo zanimljivih festivalskih događanja ovoga ljeta, toliko zanimljivih da bi ih i ja sve posjetio kao nekadašnji veliki fan psihodelije.


Istinski sam uživao u tranceu kao sudionik scene do recimo 2003. godine, radi se o vrlo dragom periodu partijanja kad sam posjećivao trance događaje poput Free Spirita u Uvali Sv. Blaž na Cresu, underground trance partyje u organizaciji Metamedije u pulskoj Piramidi, open-air na Ponikvama, Attack i PAUK/Skuc u Zagrebu itd.

No, oko 2003. trance zvuk je postojao sve više nalik technu, odnosno postojao je sve brži (full on), pa iako mi je techno bio druga party zanimacija, nisam prihvatio tu promjenu u tranceu, jer mi taj zvuk mora biti dubok, mističan, hipnotičan, harmoničan i - nadasve - višeslojan. Nikako - ravna linija i bass na prvom mjestu kao što se to uglavnom događalo u tranceu kod pojavljivanja full-ona. 




Definitivno sam počeo gubiti vjeru u trance kad mi je jedan od najdražih projekata, Infected Mushroom, od četvrtog, ok, petog albuma "IM The Supervisor" počeo producirati nekakav dječji zvuk u kombinaciji sa svojom prepoznatljivom trance podlogom.

I poslije odustajanja od posjećivanja trance partyja nastavio sam slušati neke drage trance projekte, pogotovo one koji naginju prema progresivnijem soundu: izvođače s danskog Iboga Recordsa (Beat Bizarre, Liquid Soul...) i švedskog labela Digital Structures (Son Kite, Ticon, Vibrasphere...); dub/downtempo/ambijentalnom zvuku na Twisted Recordsu (Shpongle, Younger Brother, Ott...); i Juno Reactor.

Nekako me ponovo uhvatila želja za provodom u prirodi na trance festivalu ovoga ljeta. Zbog zanimljivih projekata koji gostuju na ovogodišnjim trance festivalima, poput Hux Fluxa, Kox Boxa i Extrawelta na Lost Theoryu, Solar Fields na Life Celebration festivalu, Ozric Tentacles na Future Nature festivalu, počeo sam razmišljati da posjetim jedan od tih događaja nakon 10 godina stanke od trance partyja.


Festivali:



- 04.-08.07. - Life Celebration festival, Štinjan



Line up: Zen Machanics, Solar Fields, H.U.V.A. Network. i dr. (službeni web)






_______________________________________________________________________



- 14.-19.08. - Lost Theory festival, Deringaj



Line up: Kox Box, Laughing Buddha, Green Nuns of the Revolution, Darshan, Ocelot, Extrawelt, Behind Blue Eyes i mnogi drugi





_______________________________________________________________________



- 15.-18.08. - Future Nature - Earth, Štinjan



Line up: Ozric Tentacles, E.V.P., Reality Grid, Beardy Weardy, Arhaic, Woodwink itd. (službeni web)





____________________________________________________________________


- 21.-25.08. - Mo:Dem festival, Primišlje (Mrežnica)


Line up: službeni web






2 komentara:

  1. Pozdrav!
    Nema Son Kite-a na sluzbenim stranicama?

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš gledam. Izgleda da su izbacili Son Kite/MInilogue s line upa. Šteta.

    OdgovoriIzbriši