Ako se kojim slučajem bavite nečime usko povezanim sa medijima
postoji velika mogućnost da je vaša e-mail adresa došla na adremu (čitaj: lista
medija) raznih PR-ovaca. Da, da, to su oni mailovi kojima u naslovu pišu vrlo
bombastični naslovi koji vas jednostavno mame da ih otvorite. A kad ih
otvorite, imate šta vidjet'.
Na našem PR nebu djeluju puno PR-ovaca koji rade za razne
organizacije. Postoje PR-ovci koji rade unutar PR agencije, a postoje i freelanceri,
oni koji do posla dođu tako da ponude svoje usluge određenim organizacijama.
Svatko se bori za svoju poziciju na tržištu kako zna i umije, nerijetko i
gažanjem preko drugih samo da bi se posao dobio.
"Atraktivni, legendarni, najveći, spektakularno,
ludnica, oduševljenje", samo su neki od korištenih pridjeva kojima se
koriste PR-ovci u svojim naslovima, čija je funkcija u tome da se dotični mail
otvori i objavi u mediju kojemu je
poslan.
Ponekad kada dobijete taj mail i kada pronađete u attachmentu
službeni tekst PR-ovca, taj isti tekst biva objavljen u svakom mediju
koji je prenio informaciju, doslovce. Priznajem, i sam to ponekad učinim kada informacija
bude napisana u nepretencioznom stilu. Nažalost, takvih tekstova je sve manje.
Većina PR-ovaca pumpa događaj kao da je u najmanju ruku
britanski Glastonbury festival. U ljetnoj sezoni naša obala je bogata događajima,
a tada je aktivnost PR-ovaca pojačana. U istom danu možete pročitati da je
nekoliko najvećih partyja i festivala u Lijepoj Našoj, da je legendarnih izvođača
i pionira u svakom gradu, da se očekuje brojka posjetitelja od minimalno pet znamenki i da su pozornica i razglas vrhunski. Vrijeđaju li PR-ovci inteligenciju medija?
Jedan funny video za kraj.
Jedan funny video za kraj.
Nema komentara:
Objavi komentar