nedjelja, 8. srpnja 2012.

Biti PR je najbolja i najveća spektakularna ludnica




Ako se kojim slučajem bavite nečime usko povezanim sa medijima postoji velika mogućnost da je vaša e-mail adresa došla na adremu (čitaj: lista medija) raznih PR-ovaca. Da, da, to su oni mailovi kojima u naslovu pišu vrlo bombastični naslovi koji vas jednostavno mame da ih otvorite. A kad ih otvorite, imate šta vidjet'.  

Na našem PR nebu djeluju puno PR-ovaca koji rade za razne organizacije. Postoje PR-ovci koji rade unutar PR agencije, a postoje i freelanceri, oni koji do posla dođu tako da ponude svoje usluge određenim organizacijama. Svatko se bori za svoju poziciju na tržištu kako zna i umije, nerijetko i gažanjem preko drugih samo da bi se posao dobio.

"Atraktivni, legendarni, najveći, spektakularno, ludnica, oduševljenje", samo su neki od korištenih pridjeva kojima se koriste PR-ovci u svojim naslovima, čija je funkcija u tome da se dotični mail otvori i objavi u mediju kojemu je poslan.

Ponekad kada dobijete taj mail i kada pronađete u attachmentu službeni tekst PR-ovca, taj isti tekst biva objavljen u svakom mediju koji je prenio informaciju, doslovce. Priznajem, i sam to ponekad učinim kada informacija bude napisana u nepretencioznom stilu. Nažalost, takvih tekstova je sve manje.

Većina PR-ovaca pumpa događaj kao da je u najmanju ruku britanski Glastonbury festival. U ljetnoj sezoni naša obala je bogata događajima, a tada je aktivnost PR-ovaca pojačana. U istom danu možete pročitati da je nekoliko najvećih partyja i festivala u Lijepoj Našoj, da je legendarnih izvođača i pionira u svakom gradu, da se očekuje brojka posjetitelja od minimalno pet znamenki i da su pozornica i razglas vrhunski. Vrijeđaju li PR-ovci inteligenciju medija?

Jedan funny video za kraj.



Nema komentara:

Objavi komentar